photo-1556740714-a8395b3bf30f

რამდენად მნიშვნელოვანია მომსახურების ხარისხი მომხმარებლისთვის?

რამდენად მნიშვნელოვანია მომსახურების ხარისხი მომხმარებლისთვის?

ხარისხს განსხვავებული ადამიანები განსხვავებულად აღიქვამენ.

პროდუქტის თუ სერვისის ხარისხთან მიმართებაში თითოეულ მომხმარებელს თავისი შეხედულება აქვს, მაგრამ ყველას ესმის, თუ რას გულისხმობს „ხარისხი“.
ხარისხის უზრუნველყოფის საბოლოო მიზანია მომხმარებლის კმაყოფილება. კმაყოფილი მომხმარებელი კი სიამოვნებით გადაიხდის სერვისის თუ პროდუქტის ღირებულებას.

ვებაპი  თქვენი სილამაზის სალონის, ესთეტიკური ცენტრისა თუ სტომატოლოგიური კლინიკისთვის ისეთ პროგრამულ უზრუნველყოფას გთავაზობთ, რომლითაც მომხმარებელთან ურთიერთობის ხარისხსა თუ სამუშაო პროცესს საგრძნობლად გაიუმჯობესებთ.

მომხმარებელთან ხანგრძლივი ურთიერთობა ყველა მწარმოებლის ან სერვისის მიმწოდებლისთვის მნიშვნელოვანია.

ვებაპის მომხმარებელთა ბაზის მოდული დაგეხმარებათ შეინახოთ მათი მონაცემები, ვიზიტების ისტორია, ჩატარებული პროცედურები.
ასევე ჩართოთ ლოიალურობის სისტემაში და შესთავაზოთ მათზე მორგებული სერვისი.
სმს შეტყობინებით კი შეახსენოთ ვიზიტის თარიღი , გაუგზავნოთ მადლობის წერილი, მიულოცოთ დაბადებისდღე.

წარმოიდგინეთ რამდენად კმაყოფილია მომხმარებელი თქვენი ყურადღებით.
მომხმარებლის ნდობა და ერთგულება კომპანიის სტაბილური განვითარების ერთ-ერთი ხელშემწყობი ფაქტორია.