Brokers

როგორ ავირჩიოთ პროგრამული უზრუნველყოფა სილამაზის სალონისთვის

როგორ ავირჩიოთ პროგრამული უზრუნველყოფა სილამაზის სალონისთვის

მსოფლიოში ყოველწლიურად ბევრი ახალი სილამაზის სალონი იხსნება(მსოფლიო სილამაზის სალონების ბაზრის მოცულობამ უკვე გადააჭარბა 150 მილიარდ დოლარს).

ეს დინამიკა სავსებით გამართლებულია. მუდმივად მაღალი მოთხოვნის არსებობა და ინდუსტრიის უწყვეტი განვითარება საშუალებას აძლევს ბიზნესს, მოთხოვნილება სილამაზის სფეროზე მრავალი წლის განმავლობაში დარჩეს, მაგრამ არსებობს კიდევ ერთი სტატისტიკა: ახალი სალონების უმეტესობა მუშაობის პირველ წელს იხურება.

როგორ გავიმარჯვოთ ამ კონკურენტულ რბოლაში, დავრჩეთ ფეხზე და მტკიცედ დავრჩეთ კლიენტის თავში? ამაზე დღეს ვისაუბრებთ.

ახალი სილამაზის სტუდიების  ზრდის ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი არის შედარებით დაბალი ინვესტიცია (ბიზნესის სხვა ტიპებთან შედარებით). გარდა ამისა, ვინც პირველად შეხვდება ამ საქმეს, არსებობს არასწორი მოსაზრება, რომ სილამაზის სალონი იდეალური გამოსავალია მათთვის, ვინც ცდილობს დაიწყოს ბიზნესი, რომელიც არ საჭიროებს სპეციალურ ცოდნას.

ახალი მომხმარებლების მოზიდვა და მუდმივი მომხმარებლების შენარჩუნება

მეწარმეებმა სილამაზის ბიზნესში  პირველ რიგში, უნდა იმუშაონ ახალი მომხმარებლების მოზიდვაზე. მართლაც, ძალიან მნიშვნელოვანია ბიზნესის ახალი მომხმარებლების სტაბილიზაცია, მაგრამ გამოცდილი სალონის მფლობელები ცდილობენ არა მხოლოდ ახალი მომხმარებლების მოზიდვას, არამედ აქტიურად მუშაობენ არსებული მომხმარებლების შენარჩუნების სტრატეგიებზე, რადგან ეს არის მომხმარებლის შენარჩუნების მაჩვენებელი, რომელიც განსაზღვრავს წარმატებასა და პოპულარობას დაწესებულებაში.

არსებულ კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობა ბრენდის ადვოკატად აქცევს მათ (როდესაც მეგობართან საუბრისას, “კუთხის სალონის მანიკური” მოულოდნელად ხდება “ჩემი ოსტატი”).

ამ მიდგომით, სალონის მფლობელები ერთდროულად რამდენიმე უპირატესობას მიიღებენ:

ჩნდება რეგულარული მომხმარებელთა ბაზა, რომლებიც რეგულარულად უკავშირდებიან სალონს, რაც უზრუნველყოფს ბიზნესის მომგებიანობას.

ერთგულების საიდუმლო ინსტრუმენტი – ვებაპის პროგრამული უზრუნველყოფა

ყველა ჩვენგანის ბავშვობიდან ახსოვს სალონის ადმინისტრატორი, რომელსაც , ბლოკნოტზე უწერიაკლიენტების სახელები. თანამედროვე მომხმარებელი, რომელიც შეჩვეულია მრავალფეროვან პროდუქციასა და ცხოვრების მაღალ ტემპს, ელოდება, რომ სალონის თანამშრომლებს შეეძლებათ წინასწარ გაითვალისწინონ მისი მოლოდინები, უზრუნველყონ გაწეული მომსახურების სიჩქარე და ხარისხი. დღეს ყველაფერი ჩქარდება და გარდაიქმნება.

სილამაზის სალონის ვებაპის პროგრამული უზრუნველყოფა  შეიცავს ყველა ინსტრუმენტს, როგორც ადმინისტრატორის, ასევე მენეჯერის ეფექტური მუშაობისთვის (მომხმარებელთა ბაზა, ელექტრონული ჟურნალი , საწყობის, ფინანსური აღრიცხვის, მარკეტინგისა და ბიზნესის ანალიტიკის ინსტრუმენტები ყველა დონეზე). ეს ყველაფერი საშუალებას გაძლევთ ავტომატიზიროთ რუტინული ამოცანები და უზრუნველყოთ თქვენი ბიზნესის გამართული წარმართვა.

პროგრამული უზრუნევლყოფის სწორად არჩევით, შეგიძლიათ გაამრავლოთ თქვენი მოგება და დიდი ხნის განმავლობაში უზრუნველყოთ მუდმივი მომხმარებლებით.

პროგრამის შესაძლებლობები სილამაზის სალონისთვის  შეიძლება განსხვავდებოდეს შერჩეული სატარიფო გეგმის მიხედვით. უფრო ხელმისაწვდომი სატარიფო გეგმები უზრუნველყოფს საჭირო მინიმალურ ინსტრუმენტებს, ხოლო უფრო ძვირადღირებული სატარიფო გეგმები საშუალებას იძლევა მიიღოთ დამატებითი ხელსაწყოები და მომსახურება.

გაითვალისწინეთ ძირითადი მახასიათებლები, რომლებიც უნდა არსებობდეს  სისტემაში და რომელიც დაგეხმარებათ სილამაზის სალონისთვის პროგრამის არჩევისას:

  • მომხმარებელთა აღრიცხვა;
  • ელექტრონული ჟურნალი;
  • სასაქონლო აღრიცხვა;
  • სახელფასო გაანგარიშება;
  • გაყიდვების აღრიცხვა;
  • დეტალური სტატისტიკა საქმიანობის ყველა სფეროსთვის;
  • SMS კომუნიკაციის მოდული.

ყურადღება უნდა მიაქციოთ პროგრამული უზრუნველყოფის მომწოდებლის მიერ დამატებით მომსახურებას:

  • მონაცემთა თავდაპირველი შეყვანისას დახმარება;
  • პროგრამის შემუშავებაში დახმარება;
  • პერსონალის ტრენინგი პროგრამაში მუშაობისთვის;
  • პროგრამული განახლებები;
  • მომხმარებელთა სატელეფონო ცენტრი.

არ აქვს მნიშვნელობა რა ტიპის დაწესებულება გაქვთ – ძვირადღირებული სალონი თუ არა, პერსონალის მუშაობის ავტომატიზაციისა და კლიენტებთან ურთიერთობისთვის არ იქნება ზედმეტი პროგრამა. მაგრამ შემდეგ ჩნდება ახალი კითხვა: “როგორ ავიცილოთ შეცდომები ბიზნესისთვის პროგრამული უზრუნველყოფის არჩევისას?”

ამისათვის გირჩევთ, გაითვალისწინოთ სამი მარტივი ეტაპი, რომელიც დაგეხმარებათ დარწმუნდეთ, რომ გამოსავალი სწორია და შეარჩიეთ პროდუქტი, რომელიც საუკეთესოდ შეესაბამება თქვენს მოთხოვნებს.

ნაბიჯი 1. გადაწყვიტეთ იმ ამოცანების შესახებ, რომელთა გადაჭრა გსურთ, პირველ რიგში, პროგრამული უზრუნველყოფის დახმარებით და დარწმუნდით, რომ შემოთავაზებულ პროდუქტს შეუძლია მათი მოგვარება.

ნაბიჯი 2. დაგეგმეთ შეხვედრა, რომლის დროსაც კონსულტანტი ნათლად აჩვენებს პროდუქტის შესაძლებლობებს. შეეცადეთ დაუსვათ დამაზუსტებელი კითხვები.

ნაბიჯი 3. შეამოწმეთ პროგრამა დარწმუნდით, რომ სისტემაში თავს კომფორტულად გრძნობთ.

დღეს ჩვენ მიმოვიხილეთ პროგრამული უზრუნველყოფის ძირითადი მოთხოვნები, რაც გაგიმარტივებთ სილამაზის სალონის პროგრამის არჩევას. ეს არის აუცილებელი მინიმუმი, რომელსაც შეუძლია უზრუნველყოს მომსახურების კონკურენტუნარიანი ხარისხი საწყის ეტაპზე: მნიშვნელოვნად დაზოგავს სალონის ადმინისტრატორის დროს, აღმოფხვრის ინფორმაციის დაკარგვას და გაზრდის მომხმარებლის ლოიალურობის დონეს.