kk

სილამაზის სალონის ბიზნეს პროცესები, რომლის ავტომატიზირებაც აუცილებელია

სილამაზის სალონის ბიზნეს პროცესები, რომლის ავტომატიზირებაც აუცილებელია

სილამაზის სალონის რომელ მფლობელს არ სურს მისმა ბიზნესმა მაღალი შემოსავალი მოუტანოს? მკაფიო გრაფიკით, მარაგების მოხმარების მკაცრი კონტროლით, შესანიშნავი გაყიდვებით და თანამშრომლებთან შესანიშნავი ურთიერთობებით,  თითოეული კლიენტის მიმართ ინდივიდუალური მიდგომით შეძლებთ მიიღოთ მაღალი შემოსავალი.

მაგრამ როგორ შეიძლება ამის მიღწევა?

რა თქმა უნდა, კონტროლი საჭიროა. შეგიძლიათ ხელით შეინახოთ ჩანაწერები ან შეავსოთ ცხრილი. მაგრამ წარმოიდგინეთ რამდენი საათი დასჭირდება ამას ყოველდღე. არ ჯობია ენერგია შემოინახოთ კრეატიულობისკენ და სილამაზის სალონის პოპულარიზაციისკენ?

ამ სტატიაში ჩვენ გავეცნობით მნიშვნელოვან ბიზნეს პროცესებს სილამაზის სალონში, რომელსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ. მათი ავტომატიზაცია ხელს შეუწყობს გაყიდვების ზრდას და დაზოგავს ძვირფას რესურსებს – დროსა და შემოქმედებას.

მომხმარებელთა აღრიცხვა

ერთ-ერთი ძირითადი კანონი ამბობს: ”თუ გსურთ თქვენი ბიზნესი განავითაროთ, გაეცანით სამიზნე აუდიტორიას. ”რამდენი კაცი მოდის თქვენთან და რამდენი ქალი? რომელ მათგანს უყვარს ახალი ნივთების გაცნობა და, პირიქით, ვინ არის კონსერვატიული? რამდენად ხშირად სტუმრობს თქვენი სალონი კონკრეტული მომხმარებელს? ურჩევნია მას ტელეფონით ან მესენჯერით კომუნიკაცია? ყოველთვის ცოტა გვიან, ან ადრე მოდის და აქვს დრო ყავისთვის?

რაც უფრო მეტი იცით თქვენი მომხმარებლების შესახებ, მით უკეთესი იქნება კომუნიკაცია. ყოველივე ამის შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ:

შესთავაზოთ ხალხს მათთვის საჭირო პროდუქცია და მომსახურება. დროულად და შეუმჩნევლად შეახსენებთ თავს.
გააკეთე მრავალი სხვა საქმე, რაც ხელს შეუწყობს თქვენს ბიზნესს და გაყიდვებს.
პატარა სილამაზის სალონსაც კი ათობით კლიენტი ჰყავს და უამრავი ინფორმაცია თითოეულ მათგანზე. რაც უფრო დიდია სალონი, მით მეტია ეს ინფორმაცია. როგორ გახსოვს ეს ყველაფერი? სილამაზის სალონში აღრიცხვის ავტომატიზაცია არა მხოლოდ ზოგავს და აწესრიგებს მომხმარებლის მონაცემებს, არამედ ხელს შეუწყობს საჭირო მონაცემების ძიებას.

პრაქტიკული მაგალითი

მომხმარებელთა აღრიცხვა იწყება მომხმარებლის ბარათების შევსებით. რა მონაცემები ინახება, დამოკიდებულია კონკრეტულ პროდუქტზე და მის პარამეტრებზე. სილამაზის სალონის ავტომატიზაციის ვებაპის პროგრამული უზრუნველყოფა საშუალებას გაძლევთ შეინახოთ არა მხოლოდ სახელი, გვარი და ტელეფონის ნომერი, არამედ ვიზიტებისა და შესყიდვების ისტორია, ინფორმაცია პირადი ფასდაკლებებისა და კლიენტის ბარათების შესახებ და სხვა ინფორმაცია.

თანამშრომლებისა და ხელფასების აღრიცხვა

თითოეულ სალონს აქვს საკუთარი სპეციალიზაცია და მომსახურების კომპლექტი. გარდა ამისა, ვიღაც მუშაობს განაკვეთით, ხოლო ვინმე მომსახურების ღირებულების პროცენტულად. თანამშრომლების კონტროლი და სახელფასო აღრიცხვა დიდ დროს მოითხოვს პატარა სალონშიც და თუ ეს სილამაზის სალონი დიდია, შეიძლება ამ საქმეს ცალკე ადამიანი ან დეპარტამენტიც კი დასჭირდეს, მაგრამ ეს არ არის ერთადერთი გამოსავალი.

როდესაც სილამაზის სალონი ავტომატიზირებულია, ყველაფერი ხდება ბევრად უფრო სწრაფად და მარტივად: გრაფიკის წყალობით, გათვალისწინებულია სამუშაო დრო და გაწეული მომსახურება, რაც ავტომატურად ემსახურება ხელფასების გაანგარიშების საფუძველს.

პრაქტიკული მაგალითი
სილამაზის სალონის ვებაპის პროგრამულ უზრუნველყოფაში თითოეულ თანამშრომელს აქვს ბარათი, რომელშიც შეგიძლიათ მიუთითოთ, ინფორმაცია ხელშეკრულების შესახებ, სამუშაო გრაფიკი, ხელფასის ფორმულა და მრავალი სხვა. ფუნქციონირება საშუალებას მოგცემთ,  ბონუსებიც კი გაუკეთოთ პროდუქტის გაყიდვისას.

საქონლისა და საწყობის ბალანსების აღრიცხვა

სპეციალისტების ხილული უნარის და სილამაზის სალონის სიმყუდროვის მიღმა – უზარმაზარი შრომა დევს  მასალების მომარაგებასა და აღრიცხვაზე. სალონების არსენალში – ასობით და კიდევ ათასობით პროდუქტის სახელი და ათობით შეფუთვა. და ეს ყველაფერი მუდმივად იყიდება, იხმარება მილილიტრებში და მთავრდება.

ყველა ამ ხარჯის შემთხვევით დატოვება და თანამშრომლებისთვის მინდობა, თვითონ შეუკვეთონ მასალები, ნიშნავს სალონის კონტროლის დაკარგვას.

სახარჯი მასალისა და საწყობის ბალანსის აღრიცხას ვერ შეძლებთ ავტომატიზაციის გარეშე.

პრაქტიკული მაგალითი
სილამაზის სალონების ვებაპის პროგრამული უზრუნველყოფა საშუალებას გაძლევთ შეინახოთ მონაცემები ყველა მომწოდებლისა და შესყიდვების შესახებ. საქონლის მოხმარება ავტომატურად ითვლება  მომსახურების გაწევისას ან გაყიდვისას. როდესაც ყველაფერი გათვალისწინებულია, ადვილია ანგარიშის შედგენა ნაშთების შესახებ და ამის საფუძველზე შეკვეთის მიწოდება მიმწოდებელთან.